Hráčský účet můžete zrušit následujícím způsobem:
📱 Návod pro mobilní verzi:
Profil -> Nastavení -> Můj účet -> V horním menu vyberte sekci Zrušení konta -> Výběr účtu pro vypořádání zůstatku -> Odeslání žádosti
🖥️ Návod pro počítač:
Můj účet -> Můj účet -> Zrušení konta -> Výběr účtu pro vypořádání zůstatku -> Odeslání žádosti
Po odeslání žádosti máte 15 dní na její odvolání, poté bude váš hráčský účet zrušen.
1. Hráč je oprávněn podat společnosti PerixCZ s.r.o. řádně odůvodněnou stížnost týkající se provozu online her a jeho účasti v nich.
2. Stížnost musí splňovat následující požadavky, jinak k ní společnost PerixCZ s.r.o. nebude přihlížet:
- musí být provedena písemně
- musí obsahovat následující informace o hráči, který podává žádost:
- jméno, příjmení a tituly
- datum narození
- login (přihlašovací jméno)
- preferovaný zpětný kontakt (korespondenční adresa nebo e-mailová adresa)
- musí obsahovat přesný, věcný a pravdivý popis okolností, které jsou předmětem stížnosti, a zejména
- název internetové hry, které se stížnost týká
- datum a čas, kdy k okolnosti, na kterou si stěžovatel stěžuje, došlo
- věcný a pravdivý popis tvrzené okolnosti
- musí obsahovat datum reklamace
- musí být doručena nejpozději do 30 (slovy: třiceti) kalendářních dnů od rozhodné skutečnosti na korespondenční adresu společnosti PerixCZ s.r.o., která je: PerixCZ s.r.o. se sídlem Na Žižkově 809/35, 460 06 Liberec nebo na e-mailovou adresu: reklamace@monacobet.cz
3. Společnost PerixCZ s.r.o. nebere v úvahu ani neinformuje odesílatele o takových podáních, která neobsahují všechny náležitosti nároku podle tohoto článku nebo která obsahují všechny náležitosti nároku podle tohoto článku, ale nejsou včas doručena na uvedenou poštovní adresu nebo e-mailovou adresu.
4. Společnost PerixCZ s.r.o. vyřizuje všechny stížnosti průběžně podle pořadí, v jakém je obdržela. Společnost PerixCZ s.r.o. vyřídí reklamaci do 30 (slovy: třiceti) pracovních dnů od jejího obdržení zasláním písemné informace o vyřízení reklamace na preferovanou zpáteční adresu hráče.
5. Při posuzování platnosti reklamace jsou rozhodující záznamy uložené na serveru. Dotazy, žádosti o informace a jakákoli jiná podání učiněná hráčem v souvislosti s jeho účastí v Internetových hrách, která vyplývají z neznalosti tohoto herního plánu, subjektivního výkladu nebo nedodržení postupů a pravidel účasti v Internetových hrách, nebudou považovány za oprávněný důvod reklamace a společnost PerixCZ s.r.o. k nim nebude přihlížet.
6. Hráč může podat námitky proti písemné informaci o vyřízení reklamace, které musí splňovat stejné náležitosti jako stížnost podle bodu 2 tohoto článku a které musí být doručeny nejpozději do 15 (slovy: patnácti) kalendářních dnů ode dne, kdy hráč obdrží písemné vyjádření společnosti PerixCZ s.r.o. o vyřízení reklamace podle bodu 4 tohoto článku. Společnost PerixCZ s.r.o. rozhodne o námitkách nebo o konečném vyřízení reklamace do 30 (slovy: třiceti) pracovních dnů od obdržení námitek, o čemž zašle písemnou informaci na preferovanou zpáteční adresu Hráče.
Ano, limity si můžete nastavit nebo vypnout v sekci Můj účet, Sebeomezující opatření. Limity je možné nastavit pro technické hry (výše sázek za 1 kalendářní den nebo měsíc, výše čisté prohry za 1 kalendářní den nebo měsíc) a uživatelský účet – přihlášení (doba denního přihlášení na uživatelském účtu do automatického odhlášení, počet přihlášení do uživatelského účtu za 1 kalendářní měsíc, minimální čas mezi přihlášeními do uživatelského účtu).