OSTATNÍ ÚDAJE

Hráčský účet můžete zrušit následujícím způsobem:


📱 Návod pro mobilní verzi:
Profil -> Nastavení -> Můj účet -> V horním menu vyberte sekci Zrušení konta -> Výběr účtu pro vypořádání zůstatku -> Odeslání žádosti

🖥️ Návod pro počítač:
Můj účet -> Můj účet -> Zrušení konta -> Výběr účtu pro vypořádání zůstatku -> Odeslání žádosti

Po odeslání žádosti máte 15 dní na její odvolání, poté bude váš hráčský účet zrušen.

Pokud byste chtěli odvolat žádost o zrušení hráčského účtu, je potřeba, abyste nám napsali e-mail na podpora@monacobet.cz , kde uvedete, že žádáte o odvolání žádosti o zrušení hráčského účtu. Tento e-mail je nutné odeslat z registrované e-mailové adresy uvedené ve vašem hráčském účtu a také je třeba, abyste v e-mailu uvedli své rodné číslo a adresu trvalého pobytu. Poté vám můžeme znovu zpřístupnit váš hráčský účet.

1. Hráč je oprávněn podat společnosti PerixCZ s.r.o. řádně odůvodněnou stížnost týkající se provozu online her a jeho účasti v nich.

2. Stížnost musí splňovat následující požadavky, jinak k ní společnost PerixCZ s.r.o. nebude přihlížet:

  • musí být provedena písemně
  • musí obsahovat následující informace o hráči, který podává žádost:
  1. jméno, příjmení a tituly
  2. datum narození
  3. login (přihlašovací jméno)
  4. preferovaný zpětný kontakt (korespondenční adresa nebo e-mailová adresa)
  • musí obsahovat přesný, věcný a pravdivý popis okolností, které jsou předmětem stížnosti, a zejména
  1. název internetové hry, které se stížnost týká
  2. datum a čas, kdy k okolnosti, na kterou si stěžovatel stěžuje, došlo
  3. věcný a pravdivý popis tvrzené okolnosti
  • musí obsahovat datum reklamace
  • musí být doručena nejpozději do 30 (slovy: třiceti) kalendářních dnů od rozhodné skutečnosti na korespondenční adresu společnosti PerixCZ s.r.o., která je: PerixCZ s.r.o. se sídlem Na Žižkově 809/35, 460 06 Liberec nebo na e-mailovou adresu: reklamace@monacobet.cz

3. Společnost PerixCZ s.r.o. nebere v úvahu ani neinformuje odesílatele o takových podáních, která neobsahují všechny náležitosti nároku podle tohoto článku nebo která obsahují všechny náležitosti nároku podle tohoto článku, ale nejsou včas doručena na uvedenou poštovní adresu nebo e-mailovou adresu.

4. Společnost PerixCZ s.r.o. vyřizuje všechny stížnosti průběžně podle pořadí, v jakém je obdržela. Společnost PerixCZ s.r.o. vyřídí reklamaci do 30 (slovy: třiceti) pracovních dnů od jejího obdržení zasláním písemné informace o vyřízení reklamace na preferovanou zpáteční adresu hráče.

5. Při posuzování platnosti reklamace jsou rozhodující záznamy uložené na serveru. Dotazy, žádosti o informace a jakákoli jiná podání učiněná hráčem v souvislosti s jeho účastí v Internetových hrách, která vyplývají z neznalosti tohoto herního plánu, subjektivního výkladu nebo nedodržení postupů a pravidel účasti v Internetových hrách, nebudou považovány za oprávněný důvod reklamace a společnost PerixCZ s.r.o. k nim nebude přihlížet.

6. Hráč může podat námitky proti písemné informaci o vyřízení reklamace, které musí splňovat stejné náležitosti jako stížnost podle bodu 2 tohoto článku a které musí být doručeny nejpozději do 15 (slovy: patnácti) kalendářních dnů ode dne, kdy hráč obdrží písemné vyjádření společnosti PerixCZ s.r.o. o vyřízení reklamace podle bodu 4 tohoto článku. Společnost PerixCZ s.r.o. rozhodne o námitkách nebo o konečném vyřízení reklamace do 30 (slovy: třiceti) pracovních dnů od obdržení námitek, o čemž zašle písemnou informaci na preferovanou zpáteční adresu Hráče.

Ano, limity si můžete nastavit nebo vypnout v sekci Můj účet, Sebeomezující opatření. Limity je možné nastavit pro technické hry (výše sázek za 1 kalendářní den nebo měsíc, výše čisté prohry za 1 kalendářní den nebo měsíc) a uživatelský účet – přihlášení (doba denního přihlášení na uživatelském účtu do automatického odhlášení, počet přihlášení do uživatelského účtu za 1 kalendářní měsíc, minimální čas mezi přihlášeními do uživatelského účtu).